İptal/İade
BİZE ULAŞIN
0850 250 1794
Her gün 09.00-22.00 saatleri arasında hizmetinizdeyiz.
0850 250 1794CANLI SOHBET
Chat Live
Yardıma veya tavsiyeye mi ihtiyacınız var? Canlı Sohbet yardımı ile Estee Güzellik Uzmanlarımız’dan cildinize Uygun tavsiyeleri alabilirsiniz.
DAHA FAZLA ÖĞREN
Pazartesi-Cuma 10:00 - 22:00
Cumartesi-Pazar 12:00 - 22:00BİZE EMAİL İLE ULAŞABİLİRSİNİZ
BİZE EMAİL İLE ULAŞABİLİRSİNİZ
Destek için lütfen email adresinizi giriniz
EmailMağazalar
Mağazalar
En yakın mağazamızı bulun
Daha Fazla Bilgi
Estée Lauder Türkiye Online İade Politikası & Prosedürleri
Vermiş olduğunuz siparişinizden memnun olduğunuzu umuyoruz. Hijyenik nedenlerden dolayı ürünün formülünde herhangi bir bozukluk bulunmadığı sürece iade kabul etmemekteyiz. Ürün bozuk veya hasarlı ulaştığı takdirde iade yapmak için lütfen Müşteri Hizmetleri'ne ulaşarak iade talebinde bulununuz. İade ile birlikte mutlaka faturanızın bir kopyasınıda göndermeniz gerekmektedir. İade edilen ürünün teslimatıyla ilgili kayıp yada yaşanan sorunlarla ilgili hiçbir sorumluluk kabul edilmemektedir. İade edilecek ürünün orijinal halde geri gönderimi Estee Lauder Online tarafından karşılanır. İade ürünler, iade merkezine ulaştıktan sonra gerekli para iadesi işlemi yapılır. Ürün iade merkezine ulaşmadan önce para iadesi gerçekleşememektedir.
Ürün iadesini kabul edebilmemiz için ürün formülünde bozukluk veya hasarlı teslimat olmalıdır. Onun dışındaki nedenlerden dolayı iade kabul edilmemektedir.
Bu politika, internet üzerinden yapılan alışverişler için geçerlidir,mağazalardan yapılan alışverişleri kapsamamaktadır.
Online üzerinden alınan ürünlerin iadelerinin Estée Lauder standlarından gerçekleştirilemediğini ve değişimlerinin yapılamadığı unutulmamalıdır.
İade Süreci
1. ADIM
İade yapmadan önce mutlaka Müşteri Hizmetleri Servisini arayarak iade nedeninizi belirtiniz.
Müşteri Hizmetleri tarafından alınan iade onayı ile iade işleminizi başlatabilirsiniz.
2. ADIM
Gerekli Belgelerin Tamamlanması
Şirketimize yapmış olduğunuz bilgilendirmeden sonra, Müşteri Hizmetleri geri iade etmeyi düşündüğünüz ürünlerin sipariş numarasını ve ürünlerin açıklamasını not alacaktır. Bu bilgiler irsaliyenizde bulunacaktır. İadeyi, iade merkezine kargoya verilmek üzere paketleyin.
3. ADIM
Gönderi sırasında hasar görmemeleri için ürünleri, tarafımızca yapılan konförmasyon mailinin kopyasıyla ve geri iade ettiğiniz ürünün orijinal irsaliyesi ve faturası ile birlikte dikkatlice paketliyiniz. Kendi güvenliğiniz ve ürününüzün hızlı teslimatı için iade paketinizle birlikte imzalı irsaliye ve bir takip kodu alarak iade ürününüzü takip etmenizi öneririz. İade merkezi adresine kargolayın.
İade merkezi adres:
OGLI DEPO - Orhanlı Orta Mah. Atayolu Caddesi Öztaş Sok.
No:4/1 F Blok Tuzla / İstanbul
Tel: 0850 250 1794
Düşük bir ihtimal de olsa gönderiminizin bize ulaşmaması ihtimalinde, ürünleri geri gönderdiğinizi kanıtlayacak irsaliyenizi muhafaza etmenizi öneririz. Sizin tarafınızdan gönderilen gönderimlerin ulaşım sırasında kaybolmasından sorumluluk kabul edilmemektedir.
4. ADIM
Geri Ödeme Süreci
İade ürününüz iade merkezimize ulaştıktan sonra, iade onayı alınır. Bir sonraki iş günü para iadesi gerçekleştirilir. 3-5 iş günü içerisinde de banka tarafından hesaplarınıza yansıtılır.
Bu politika, internet üzerinden yapılan alışverişler için geçerlidir, mağazalardan yapılan alışverişleri kapsamamaktadır. Bir mağazadan ürün satın aldıysanız, her mağazanın kendi iade politikasını uyguladığını sizlere hatırlatmak isteriz. Üzgünüz, ama Estée Lauder standından yapılan alışverişler için Estée Lauder Online ile iade veya değişim yapılamaz.
Online üzerinden alınan ürünlerin iadelerinin Estée Lauder standlarından gerçekleştirilemediğini ve değişimlerinin yapılamadığı unutulmamalıdır.
Memnuniyet Garantisi